Δύο ηλεκτρικά οχήματα με εκπληκτικές επιδόσεις εξοικονόμησης καυσίμου κατασκέυασαν επιστήμονες του Μετσόβειου Πολυτεχνείου και των ΤΕΙ Πειραιά αντίστοιχα.
Τα οχήματα αυτά θα λάβουν μέρος στο ράλι εξοικονόμησης που θα πραγματοποιηθεί στις 17-19 Μαΐου στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας.Όπως διαβάζουμε στο Όλα Free στόχος των συμμετεχόντων είναι η δημιουργία ειδικών οχημάτων με τα οποία θα προσπαθήσουν να επιτύχουν τη μέγιστη απόδοση στη χρήση καυσίμου κι έτσι τη μικρότερη εκπομπή καυσαερίων. Στον παγκόμσιο διαγωνισμό Eco-Marathon, ο οποίος έχει διεξαχθεί στη Μεγάλη Βρεττανία, τη Φιλανδία, τη Γαλλία, την Ολλανδία, την Ιαπωνία και τις ΗΠΑ συμμετέχουν ομάδες πανεπιστημίων και σχολείων.
Το όχημα του ΕΜΠ ονομάζεται “Προμηθέας”, έχει βάρος 25 κιλά και μπορεί να διανύσει 3,500 χιλιόμετρα με ένα λίτρο καύσιμου με ταχύτητες όμως που δεν ξεπερνούν τα 50 χλμ/ώρα. Η ερευνητική ομάδα του ΕΜΠ έχει συμμετάσχει στο ράλι εξοικονόμησης καυσίμου τέσσερις φορές ήδη, ενώ το όχημα φέρει κινητήρα μόνιμου μαγνήτη και τροφοδοτείται μέσω κυψελών υδρογόνου.
Το όχημα του ΤΕΙ Πειραιά ονομάζεται “Dominator” και θα λάβει πρώτη φορά μέρος στο διαγωνισμό όπου θα δοκιμαστούν οι επιδόσεις του. Το όχημα είναι πλήρως ρυθμιζόμενο στο μπροστινό σύστημα έτσι ώστε να διατηρεί την αγωνιστική ιδιότητά του, ενώ ο κινητήρας είναι πολύστροφος μικρών διαστάσεων και μικρού βάρους.
Με τη συμμετοχή τους οι φοιτητές στοχεύουν στην προώθηση της ηλεκτροκίνησης, τόσο στις αστικές μεταφορές, όσο και στα ΙΧ οχήματα.
Το όχημα του ΕΜΠ ονομάζεται “Προμηθέας”, έχει βάρος 25 κιλά και μπορεί να διανύσει 3,500 χιλιόμετρα με ένα λίτρο καύσιμου με ταχύτητες όμως που δεν ξεπερνούν τα 50 χλμ/ώρα. Η ερευνητική ομάδα του ΕΜΠ έχει συμμετάσχει στο ράλι εξοικονόμησης καυσίμου τέσσερις φορές ήδη, ενώ το όχημα φέρει κινητήρα μόνιμου μαγνήτη και τροφοδοτείται μέσω κυψελών υδρογόνου.
Το όχημα του ΤΕΙ Πειραιά ονομάζεται “Dominator” και θα λάβει πρώτη φορά μέρος στο διαγωνισμό όπου θα δοκιμαστούν οι επιδόσεις του. Το όχημα είναι πλήρως ρυθμιζόμενο στο μπροστινό σύστημα έτσι ώστε να διατηρεί την αγωνιστική ιδιότητά του, ενώ ο κινητήρας είναι πολύστροφος μικρών διαστάσεων και μικρού βάρους.
Με τη συμμετοχή τους οι φοιτητές στοχεύουν στην προώθηση της ηλεκτροκίνησης, τόσο στις αστικές μεταφορές, όσο και στα ΙΧ οχήματα.
Από blog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δεν πρέπει να περιλαμβάνουν βρισιές και να μην είναι γραμμένα με greeklist.
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητούμε τη κατανόηση από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.
Όσα δεν τηρούν τους παραπάνω όρους διαγράφονται.