Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

Απάντηση στις άρες μάρες κουταμάρες και γενικολογίες των «Πωλητών Αριστοτέλη»


Το πόσο αναξιόπιστη είναι η επιχειρηματολογία των «Πολιτών Αριστοτέλη» προκύπτει εύκολα και από την ίδια την συγκεκριμένη ανάρτησή τους:

Το επικαλούμενο έγγραφο του Οργανισμού Ρυθμιστικού Θεσσαλονίκης προς τον Δήμο Αριστοτέλη (αρ. πρωτ. και ημερομηνία 1445/17.10.12), είναι προδήλως ετεροχρονισμένο και εξυπηρετεί άλλους σκοπούς. Παραλήφθηκε μόλις ένα μήνα πριν και ενάμισι χρόνο …μετά την λήξη της υποβολής προτάεων και ενστάσεων επί του ανηρτημένου «ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ»!!!

Θα ήταν λοιπόν χρήσιμο για την ενημέρωση των πολιτών να μας πληροφορήσει ο κ. Πάχτας ή και ο Οργανισμός, αν ο Δήμος Αριστοτέλη έκανε, ως όφειλε και στο προβλεπόμενο μάλιστα χρόνο, υποβολή προτάσεων και γραπτών παρεμβάσεων (και επί της ουσίας του νομοσχεδίου) και αν ναι ας δημοσιοποιήσει την σχετική αλληλογραφία (στους προκαθορισμένους χρόνους) για το τόσο καθοριστικό για το μέλλον της περιοχής σχέδιο.

Και βεβαίως αναφερόμαστε σε παρεμβάσεις ουσίας και όχι γενικόλογες -όπως συνηθίζει ο κ. Πάχτας- αιτήσεις (βλέπε το υπ.αρ. 21 έγγραφο-ευχολόγιο του Δήμου Αριστοτέλη της …16ης Ιουλίου 2012 (!!!) …μετά την λήξη της προσθεσμίας υποβολής προτάεων).

Να μας απαντήσει δηλαδή ο Δήμος γιατί δεν έκανε εγκαίρως και επί της ουσίας αυτό που έκαναν άλλοι Δήμοι, όπως για παράδειγμα ο Δήμος Πολυγύρου που με ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ (Α. ΑΡ. 244/2011) του Δημοτικού Συμβουλίου (Πρακτικό της 12/24 Μαΐου 2011 συνεδρίασης) έκανε προτάσεις και διαμαρτυρόταν ακόμη και για την περιοχή μας, όπως: 3. «Η όποια μεταλευτική δραστηριότητα στη Β.Α Χαλκιδική πρέπει να λαμβάνει υπόψη της και την πολιτική για τους υδάτινους πόρους και την τουριστική ανάπτυξη». 4. «Δεν προβλέπεται η σύνδεση της Χαλκιδικής με την Εγνατία οδό». (…) 11. «Ο δρόμος Πολυγύρου Ιερισσού έχει καταργηθεί στο συννημμένο χάρτη. Αντίθετα προγραμματίζεται σαν πρωτεύον οδικό δίκτυο ο δρόμος Πολύγυρος-Κελλί-Ακτή Σαλονικιού» κ.λ.π κ.λπ.

Να μας απαντήσει επίσης ο Δήμος ή αν θέλετε και ο Οργανισμός:
  • Γιατί δεν επικαιροποιείται ο στόχος που έβαζε το «Περιφερειακό Πλαίσιο Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης Περιφέρειας κεντρικής Μακεδονίας» σχετικά με το εδάφιο 29 του άρθρου 3 της υπ. αρ. 674 απόφασης της τότε υπουργού κ. Βάσως Παπανδρέου (σ. 2351 του ΦΕΚ 218/6 Φεβρουαρίου 2004, που ρητά αναφερόταν στη σύνδεση της Χαλκιδικής με την Εγνατία Οδό δια μέσου της χερσαίας ζώνης μεταξύ των λιμνών Κορώνειας-Βόλβης ….;
  • Γιατί δεν λαμβάνεται υπόψη, ως πόλος έλξης τουριστών, το Άγιο Όρος και η τόσο ενδιαφέρουσα περιοχή μας;
  • Γιατί δεν προβλέπονται οι απαιτούμενες επεμβάσεις βελτίωσης του θαλάσσιου μετώπου της Β.Α. Χαλκιδικής, όπως γίνεται για τις ακτές του Θερμαϊκού και της υπόλοιπης Χαλκιδικής (Νοτιοδυτικής);
  • Πως φαντάζονται τα … «μεταλλευτικά πάρκα» στη Β. Α. Χαλκιδική, που ακόμη και ως έννοια δεν υπάρχουν στην ελληνική νομοθεσία;

Πρέπει κοντολογίς να έχουμε, ως πολίτες της Β. Α. Χαλκιδικής, απαντήσεις και σε πολλά άλλα ερωτήματα που θέσαμε με υπευθυνότητα στην εκδήλωση της Ουρανούπολης.

Δεν θα πρέπει να μας θεωρούν ινδιάνους στον ίδιο τον τόπο μας. Αν δεν είναι έτσι γιατί δεν μας κάλεσε ο Δήμος, στις νόμιμες προθεσμίες, για την οποιαδήποτε διαβούλευση;

Για την ενημέρωση όλων των κατοίκων του Δήμου παραθέτουμε τα βίντεο από τη σημαντική ημερίδα για το Ρυθμιστικό που έγινε στην Ουρανούπολη στις 14/10/2012. Oι ερωτήσεις είναι όλες εκεί. Οι απαντήσεις δεν είναι επειδή ποτέ δεν δόθηκαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δεν πρέπει να περιλαμβάνουν βρισιές και να μην είναι γραμμένα με greeklist.

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητούμε τη κατανόηση από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.

Όσα δεν τηρούν τους παραπάνω όρους διαγράφονται.