Κυριακή, 4 Μαρτίου 2012

Επτά νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες

Από chalkidiki-go


Όσοι επιχειρούν γνωρίζουν καλά πως η αλλαγή είναι η μόνη σταθερά στη ζωή. Αν το ενδιαφέρον τους είναι να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και κερδοφόροι, θα πρέπει πάντα να έχουν τα μάτια τους ανοιχτά.

Στο πλαίσιο αυτό παρακάτω ακολουθούν επτά νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες για εκείνους που θέλουν να προηγούνται των εξελίξεων.

1. Ενέργεια από βιομάζα 
Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί κομβικό σημείο για κάθε επιχείρηση τα τελευταία χρόνια. Η ιδέα της επαναχρησιμοποίησης "άχρηστων" υλικών, όπως οργανικά απορρίμματα, σκουπίδια, υπολείμματα κήπων κ.λπ., για τη μετατροπή τους σε ανανεώσιμη πηγή ενέργειας κερδίζει ολοένα έδαφος.

Η επαναχρησιμοποίηση απορριμμάτων για ενεργειακούς σκοπούς έχει πλήθος εφαρμογές. Από ζωοτροφές που παράγονται από τα υπολείμματα φρούτων και λαχανικών μέχρι την κατασκευή pellets από βιομάζα το πεδίο δραστηριότητας είναι τεράστιο.

2. Αναζήτηση στελεχών μέσω κινητού 
Η εποχή που κάποιος έπρεπε να προσλάβει μια ομάδα full-time εργαζομένων που να βρίσκονται στον ίδιο φυσικό χώρο για να δουλέψουν έχει παρέλθει. Συνεργάτες από όλο τον κόσμο μπορούν να προσκληθούν online ως ελεύθεροι επαγγελματίες προκειμένου να ολοκληρώσουν ένα έργο.

Εταιρείες όπως οι Gigwalk και Roamler έχουν δημιουργήσει ανάλογες εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα προκειμένου να πραγματοποιούν έρευνες μικρής κλίμακας, μεταξύ αυτών και για τιμολόγηση υπηρεσιών και προϊόντων.

3. Παιχνίδια στο κινητό
Η τεράστια επιτυχία του Angry Birds έδειξε ότι ολοένα και περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί το κινητό του για να παίζει παιχνίδια. Κάντε ένα πείραμα και παρατηρήστε γύρω σας πόσοι άνθρωποι έχουν σκυμμένο το κεφάλι στο κινητό τους παίζοντας κάποιο παιχνίδι για να περάσει η ώρα.

Οι δυνατότητες της αγοράς παιχνιδιών στις φορητές συσκευές είναι τεράστιες και σίγουρα θα αποτελέσουν πεδίο έντονου ανταγωνισμού τα επόμενα χρόνια.

4. Μουσική στο iPhone 
Εξίσου σημαντικός είναι και ο σχεδιασμός εφαρμογών για μουσική στο κινητό που θα επιτρέπουν μια περισσότερο προσωποποιημένη εμπειρία για τον καταναλωτή: η υπηρεσία Imeem, για παράδειγμα, είναι μια εφαρμογή Android που επιτρέπει τη δημιουργία λίστας μουσικών κομματιών που μπορεί κανείς να κατεβάσει στο κινητό του.

Άλλο ένα παράδειγμα αυτής της τάσης είναι το OurStage, όπου ο χρήστης βαθμολογεί τη μουσική που ακούει, βαθμολογία που χρησιμοποιείται ως πρόταση ακρόασης για τους υπόλοιπους χρήστες της υπηρεσίας.

5.Υπηρεσίες αποθήκευσης online 
Γνωρίζετε καλά πόσο σημαντική είναι η δημιουργία αντιγράφων (back up) για τα αρχεία σας, αφού σε περίπτωση απώλειάς τους αποτελεί το μόνο σας σωσίβιο απέναντι στην καταστροφή. Αν το back up μπορεί να γίνει και online, τότε έχουμε μία ακόμη δικλείδα ασφαλείας. Υπηρεσίες όπως αυτές των Dropbox καιSugarsync έχουν επιτυχία γιατί προσφέρουν περισσότερη ηρεμία σε όλους όσοι τις χρησιμοποιούν.

Τώρα μάλιστα που παρέχουν τις υπηρεσίες τους και μέσω εφαρμογών κινητού τηλεφώνου έχουν γίνει περισσότερο δημοφιλείς, αφού οι χρήστες τους έχουν δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε όποιο σημαντικό αρχείο διαθέτουν στην online θυρίδα τους από τις συσκευές τους.

6. Ομορφιά για πάντα 
Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες ομορφιάς και ευεξίας έχουν σημειώσει άνοδο παρά την κρίση. Ίσως είναι απόδειξη ότι οι άνθρωποι θέλουν να δείχνουν κομψοί και καλοδιατηρημένοι παρά τα σύννεφα που μαζεύονται γύρω τους. Οτιδήποτε λοιπόν μας βοηθά να φαινόμαστε και να νιώθουμε νέοι εξακολουθεί να είναι μια καλή ιδέα.

7. Υπηρεσίες διαμοιρασμού 
Όταν έχουμε κάτι που δεν χρησιμοποιούμε, ο καλύτερος τρόπος για να βγάλουμε χρήματα από αυτό είναι να το νοικιάσουμε σε άλλους. Υπάρχει μεγάλη αύξηση διαδικτυακών υπηρεσιών που επιτρέπουν στους χρήστες τους να νοικιάζουν αυτοκίνητα, ποδήλατα ακόμη και χώρους μέσα στο ίδιο τους το σπίτι ή το εξοχικό τους.

Η κατασκευή μιας διαδικτυακής πύλης που θα έδινε πληροφορίες για όλα τα παραπάνω ή και περισσότερα είναι μια ιδέα με μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δεν πρέπει να περιλαμβάνουν βρισιές και να μην είναι γραμμένα με greeklist.

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητούμε τη κατανόηση από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.

Όσα δεν τηρούν τους παραπάνω όρους διαγράφονται.