Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2012

αναμενοντας τη διαμαρτυρια-καταγγελια του ιππικου ομιλου μεταγγιτσιου

(ένα πολύ "δυνατό" άρθρο, για τον τόπο μας...)

ο αλλος
ενταξει,συμφωνουμε ολοι πως ο μπουταρης εκανε πατατα.ο χαρακτηρισμος "κωλοχωρι",πειραξε αρκετους στο πρωτο ακουσμα.και στο δευτερο.ελπιζω πως καποια στιγμη θα το παρει πισω.εξυπνος ανθρωπος ειναι.
παντως η ολη ιστορια, μου θυμισε οταν ημουν στο στρατο και με ρωτουσαν :
-απο που εισαι ρε συ;
-απο χαλκιδικη.
-απο μεσα;
απαντουσα ενα "ναι" και τελειωναμε.

ετσι κι ο μπουταρης.το μπερδεψε το χωροταξικο.
αυτο ομως που με κανει να σηκωνω το κεφαλι ψηλα κοιτωντας το ταβανι,ειναι, οχι τοσο οι αντιδρασεις,αλλα απο που προερχονται αυτες.


κλασικα, ξεσηκωθηκαν πολιτιστικοι συλλογοι, ενωσεις εμπορων και επαγγελματιων (;),πολιτικες νεολαιες,νομαρχιακοι συμβουλοι της πρωην συμπολιτευσης,δημαρχοι και ανθρωποι της περιφερειας.
με ενα πνευμα εκθεσεων δημοτικου,προσπαθουν να θυμισουν στον αμετροεπη μπουταρη, το μεγαλειο της χαλκιδικης.ιστορικες αναφορες σε λικνα φιλοσοφιας και δημοκρατιας, κεντρο ορθοδοξιας- περιβολι παναγιας- ευλογησον, σε dna προερχομενο απο την παλαιολιθικη εποχη, σε εναν καταγαλανο ουρανο,μια γλυκια και πανεμορφη θαλασσα.... και ομορφα αγορια.αναφορα στο κρασι (απαγορευμενη λεξη) δεν εγινε γιατι το ιδιο προϊον παραγει και ο μπουταρης.
ας υποθεσουμε πως ολοι οι κατακριτες, ειναι αυτοι που ηγουνται της χαλκιδικιωτικης κοινωνιας,εχοντας αυτο το θεσμικο ρόλο ή ρολό.οπως θελεις παρτο.
ειναι αυτοι που υπερασπιζονται την τιμη της.
εδω στραβωνω.
τι υπερασπιζεστε κυριοι και κυριες;
τις καταγαλανες ακτες μεσα στις οποιες χυνονται ολα τα λυμματα των παραλιακων χωριων;
την ολυνθο που ποτιζεται απο το αποχετευτικο του πολυγυρου;το χωρο της ολυνθου,που στα χαϊ του γεννησε διακυρηξεις δημοκρατιας και τωρα χορτα και βρωμιες;με μια εισοδο που παραπεμπει σε ελαιοτριβειο;
την εισοδο της ιερισου,προθαλαμο του αγιου ορους,που οι πλαστικες σακουλες της χωματερης κανουν βολτα κατα δεκαδες μεσα στο δρομο;
τα οδικα δικτυα του νομου,που οι κυβερνησεις-χορηγοι σας,τα εχουν γραμμενα στα αποκρυφα τους;
τους δρομους μεσα στα κατοικημενα μερη του νομου,που ειναι σαν ορυγματα;και χωρις πεζοδρομια,καπου να καλυφθεις ρε παιδι.
το υποδειγμα πολεοδομησης της ν.καλλικρατειας;
τις καταστροφες απο πλημμυρες που τις αποκαλειτε θεομηνιες;
τα πανηγυρια που παραγουν πολιτισμο, παραλληλα με ψηφους και "υποχρεωμενους" πολιτες;
τον αριστοτελη; που δεν ειμαι σιγουρος εαν ειναι κενο γραμμα καπου αλλου,περισσοτερο απο οτι ειναι εδω.εδω ειναι διακοσμητικο καφετεριων.
τους θεατρικους και αθλητικους χωρους που απο τη κακοτεχνεια και ελλειψη συντηρησης κινδυνευουν να γινουν χωροι μολυνσης και τραυματισμων;
το κιτσαριο στους θερινους προορισμους,με τις αμετρητες και ασχημες ταμπελες,να στιμωχνονται πανω σε παρανομες μεζονετες και πανακριβα ενοικιαζομενα;
απο εδω..συμπληρωνεις οτι θελεις εσυ....μεχρι εδω.
ολοι αυτοι οι σπουδαιοι χαλκιδικιωτες, που κανουν αναφορα οι πολιτιστικοι συλλογοι,για ποιο λογο δεν εμειναν στη χαλκιδικη και εξεφρασαν τη δημιουργικοτητα τους σε αλλους χωρους και πολεις;και γιατι εξακολουθουν να φευγουνε;αν δε δηλωσουν "υπακοη",θα κανουν κατι; εαν δεν "προσκηνησουν" το τοπικο συστημα θα μπορεσουν να μετουσιωσουν τις νεες ιδεες τους;
δηλαδη τι να λεμε.ποιος ηταν χαλκιδικιωτης και τι εκανε.και ο μητσος χαλκιδικιωτης ηταν και εβγαινε με το καλυτερο.. ε,οχι, με την πιο ωραια κοπελα της θεσσαλονικης.το ξερει αυτο ο μπουταρης;σιγα να μη το ξερει ο ανιστορητος.


δηλαδη ρε χαλκιδικιωτη,αληθεια,πες μου.
αντε ο μπουταρης ειναι persona non grata.αυτοι που βλεπεις καθε μερα,αυτοι που σε εχουν καθηλωσει με ενα δευτερο-τριτοκοσμικο τροπο ζωης σε εναν ευλογημενο τοπο,τι ειδους περσονες ειναι; κομματοπερσονες; αντι-περσονες; τηλεπερσονες; persone non frappa ισως;




Αναρτήθηκε από Ρεσπέντζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δεν πρέπει να περιλαμβάνουν βρισιές και να μην είναι γραμμένα με greeklist.

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητούμε τη κατανόηση από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.

Όσα δεν τηρούν τους παραπάνω όρους διαγράφονται.