Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Το διαβάσαμε στα σχόλια στην Ρεσπέτζα .... και μας άρεσε!


Εγώ ο βολεμένος, ο ημιμορφομένος, ο άσχετος, το παλιολαμόγιο, το τέρας, ο ανίδεος, ο κακός δημόσιος υπάλληλος της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που δεν πρέπει να λέει τίποτα και να σκύβει το κεφάλι, όπως η κολίγοι που δεν είχαν λόγο ,λέω φτάνει πια.
Δεν ήθελα τόσο καιρό να πω και να κάνω οτιδήποτε αλλά το κακό παράγινε.
Είμαι λοιπόν ο εκπαιδευτικός που γνωρίζει το «η ημιμάθεια Χείρων εστί και αυτής ταύτης της αμάθειας», αναρωτούμε αυτοί το ξέρουν;
Εμένα φίλοι μου με πληρώνει το Κράτος, όμως εγώ κάθισα διάβασα, σπούδασα και αυτό το κατάφερα με τους κόπους μου και με τον ιδρώτα της οικογένειας μου(δεν ήταν μεταλλωρύχος).
Δεν με πληρώνετε όμως μόνο εσείς, αλλά όλοι οι Έλληνες Πολίτες.
Όπως πληρώνουμε και εμείς, μερικούς από εσάς, που δούλευαν και μερικοί ξαναπήγαν στα μεταλλεία και μπήκαν στο ΤΑΜΕΙΟ ((800ευρώ) μόνο γι’αυτούς, οι άλλοι δεν είναι εργάτες ,δεν είναι έλληνες) και παράλληλα δούλευαν σε άλλες δουλειές.
Και κανείς από εσάς δεν διαμαρτυρήθηκε που έπαιρναν τις δουλειές από τα νέα παιδιά (φθηνότεροι και χωρίς ένσημο). 
Και δεν έχει σημασία αν είμαι από τον ίδιο τόπο, δεν έχω το δικαίωμα να λέω ελεύθερα τη γνώμη μου ; 
Γιατί τα συμφέροντα μερικών (5-10%) της περιοχής μας, δεν μου το επιτρέπουν.
Αλλά έτσι είναι ΜΕΡΙΚΟΙ (όχι όλοι), που να πάνε αλλού να δουλέψουν; που «να πάνε να φάνε ψωμί»; Μπορούν; Δεν ξέρω!!!!!
Για να πάνε στο μεταλλείο, έβαζαν ΜΕΣΟ, παρακαλούσαν τοπικούς ,πολιτικάντιδες, βουλευτάδες και ότι άλλο έβρισκαν.(ΨΕΜΑΤΑ);;;;;
Ήταν όνειρο ζωής να δουλέψουν στο μεταλλείο.
Δεν τους βάζω όλους μαζί, υπάρχουν και ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ, ΑΞΙΟΙ άνθρωποι που δουλεύουν εκεί και μπράβο τους.
Εγώ όμως που δεν ξέρω , για πέστε μου πώς μια Μετ. Χρυσού που θα κόψει τόσο δάσος(για τους υλοτόμους, που σκέπτεστε), που θα σκάψει τόσα τ.χμ. (δεν μας χαλάει), που τόσα απόβλητα θα τα έχει εκτεθειμένα έξω(δεν μας χαλάει) είναι τόσο καλή για τον τόπο μας;;;;
Αλλά όπως λέτε, αν γίνει η Μετ. Χρυσού η περιοχή μας θα ανθήσει, θα έχουμε ευημερία. ΠΩΣ;;;;;;
Θα μας μοιράζουν το χρυσό που θα βγάζουν;
Και ,ναι, να συμφωνήσω η ανάπτυξη είναι πάντα πολύπλευρη, αλλά όχι μόνο η Μετ. Χρυσού.
Λοιπόν, πρέπει να λέω Ναι στη Μετ. Χρυσού για να έχουν δουλειά μερικοί και οι άλλοι δεν πειράξει, να κόψουν το κεφάλι τους(δεν μας νοιάζει;).
ΛΟΙΠΟΝ ΟΧΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΛΕΩ ΟΧΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και δεν θέλω το κακό κανενός , να μην χάσει κανείς τη δουλειά του.
Αλλά δεν φτάνουν αυτά που έχουμε; να κάνουμε και αλλά;
Γιατί ; για να πεθαίνουμε γρηγορότερα;
ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΝ οι φίλοι μας, μας πουν ποιοι είναι τότε και εγώ θα γράψω το όνομα μου.
Ένα Δημ. Υπάλληλος…………………….

11 Μαρτίου 2011 4:14 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δεν πρέπει να περιλαμβάνουν βρισιές και να μην είναι γραμμένα με greeklist.

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητούμε τη κατανόηση από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.

Όσα δεν τηρούν τους παραπάνω όρους διαγράφονται.