Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος... με τον Άδωνη Γεωργιάδη




Σ. Παπαδόπουλος: Είναι γεγονός. Στην προηγούμενη μας εκπομπή φθάσαμε για πρώτη φόρα στην 15 ερώτηση και τις 150.000 ευρώ. Δυστυχώς όμως ο τηλεοπτικός χρόνος δεν μας έφθασε. Έτσι λοιπόν σήμερα συνεχίζουμε στην τελευταία μας ερώτηση και για τις 150.000 ευρώ, με το τέρας της γνώσης, τον σύγχρονο Σωκράτη της Ελληνικής Βουλής, τον υπέρ άνθρωπο που δήλωσε "το μνημόνιο είναι ευτυχία για την χώρα μας" τον ένα και μοναδικό Άδωνη Μπουμπούκο Γεωργιάδη. Παρακαλώ χειροκροτήστε τον!!!

Πέρασε Άδωνη και κάθισε στην καρέκλα. Πες μας λοιπόν πως νιώθεις;

Α. Μπουμπούκος Γεωργιάδης: Είναι αλήθεια πως είχα λίγο τρακ πριν φύγω από το σπίτι μου. Ο λόγος είναι πως φοβήθηκα να μην έχει κίνηση στον δρόμο.

Σ. Παπαδόπουλος: Αλήθεια δεν έχεις αγωνία για την τελευταία ερώτηση.

Α. Μπουμπούκος Γεωργιάδης: Κοίταξε Σπύρο να δεις. Αγωνία για ποιον λόγο να έχω. Οι γνώσεις μου, χωρίς να θέλω να παινευτώ  ξεπερνούν κατά πολύ του εξυπνότερου Έλληνα. Αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά οι φίλοι μου στην Χαλκιδική. Μου λένε πως είμαι ο εντιμότερος άνθρωπος, αυτός που έχει πράξη τα δέοντα για την πατρίδα, για την υπεράσπιση του μνημονίου, της εργατικής τάξης και προπάντων φιλέλληνας.


Σ. Παπαδόπουλος: Πραγματικά δεν έχω κάτι να πω. Σίγουρα όσοι σε γνωρίζουν μπορούν εύκολα να τα επαληθεύσουν όλα αυτά. Αλήθεια σε περίπτωση που κερδίσεις όλα αυτά τα λεφτά τι θα τα κάνεις; Να φανταστούμε κάποια φιλανθρωπία.

Α. Μπουμπούκος Γεωργιάδης: Σπύρο, μακάρι να μπορούσα. Δυστυχώς όμως με τόσες περικοπές στην εργασία μου, δεν μπορώ να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου. Αυτή την στιγμή να φανταστείς χρωστάω την έκτακτη εισφορά. Οπότε θα αναγκαστώ με μεγάλη μου λύπη να τα κρατήσω ΌΛΑ.

Σ. Παπαδόπουλος: χμ χμ. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν για την τελευταία μας ερώτηση και τις 150.000 ευρώ. Ας δούμε λοιπόν την ερώτηση.


 Σ. Παπαδόπουλος: Πόσοι τόνοι σκόνης θα απελευθερώνονται την ημέρα, από την ανοιχτή εξόρυξη χρυσού στις Σκουριές; Να σου υπενθυμίσω πως έχεις ακόμη στην διάθεση σου, την βοήθεια του τηλεφώνου και το 50:50.

Α. Μπουμπούκος Γεωργιάδης: Κοίταξε Σπύρο να δεις. Είναι αλήθεια πως την απάντηση την γνωρίζω, απλά έχω μόνο μια μικρή αμφιβολία. Επειδή λοιπόν έχω διαθέσιμες δύο βοήθειες, δεν θα ήθελα να ρισκάρω για κάτι που σου ξανατονίζω πως το γνωρίζω και γιαυτό τον λόγο θα πάρω την βοήθεια του 50:50.

 Σ. Παπαδόπουλος: Ωραία λοιπόν. Ας δώσουμε την βοήθεια του 50:50.



Σ. Παπαδόπουλος: 2 επιλογές πλέον από τις 4 είναι διαθέσιμες. 3 τόνοι ή 3000 τόνοι. Ποια από της δύο όμως είναι η σωστή; Φανταζόμαστε πως πλέον σου έχουν λυθεί οι αμφιβολίες σου...

Α. Μπουμπούκος Γεωργιάδης: Κοίταξε να δεις Σπύρο, είναι πασιφανές πως είμαι σίγουρος για την απάντηση. Αλλά αφού μου έχει μείνει και η βοήθεια του τηλεφώνου, αποφασίζω να την χρησιμοποιήσω. Θα τηλεφωνήσω λοιπόν τον φίλο μου τον Κώστα τον Γεωργατζή που τυγχάνει να είναι και υπεύθυνος επικοινωνίας της Ελληνικός Χρυσός, δηλαδή της εταιρίας που έχει αναλάβει την εξόρυξη στις Σκουριές για να του πω μια καλημέρα και αν θέλει να μου επιβεβαιώσει και την σωστή μου απάντηση που πρόκειται να δώσω.

Σ. Παπαδόπουλος: Πολύ καλά λοιπόν. Ας καλέσουμε τον Κώστα Γεωργατζή.

Κώστας Γεωργατζής: Hello, Bonjour, καλημέρα. Ποιος είναι στη γραμμή;;;

Α. Μπουμπούκος Γεωργιάδης: Έλα Κώστα, ο Άδωνης είμαι. Πολύ γρήγορα για να μην μου τελειώσει ο χρόνος και δεν προλάβεις να μου απαντήσεις.... Θέλω να μου πεις πόσοι τόνοι σκόνης από την εξόρυξη στις Σκουριές θα απελευθερώνονται την ημέρα. 3 ή 3000 τόνοι;

Κώστας Γεωργατζής: Άδωνη η απάντηση που πρέπει να σου δώσω είναι με βάση την ΜΠΕ; Γιατί κοίτα να δείς. Η μελέτη λέει πως θα απελευθερώνονται 3000 τόνοι, αλλά αυτό είναι ένα σενάριο το οποίο είναι υποχρεωμένοι οι μελετητές να το βάλουν μέσα στην ΜΠΕ. Βασικά αυτό είναι Άδωνη ένα ακραίο σενάριο. Είναι, πως να σου το πω για να το καταλάβεις, το ενδυνάμη σενάριο παραγωγής σκόνης μέσα σε μία ημέρα από όλο το εργοτάξιο. Αυτό βέβαια δεν πρόκειται να συμβεί. Δεν θα γίνει ποτέ.

Α. Μπουμπούκος Γεωργιάδης: Κώστα ο χρόνος τελειώνει και .... πες μου σε παρακαλώ γιατί έχω μπερδευτεί. Τελικά πόσοι τόνοι σκόνης θα βγαίνουν στον αέρα την ημέρα;;;;

Κώστας Γεωργατζής: Είναι 2000 τόνοι Άδωνη .... τον ΧΡΟΝΟ!!!

Α. Μπουμπούκος Γεωργιάδης: Κάτσε Κώστα. Ποιον χρόνο ρε φίλε. Η ερώτηση λέει την ημέρα...

Σ. Παπαδόπουλος: Δυστυχώς ο χρόνος έχει τελειώσει Άδωνη. Πες μας λοιπόν τι έχεις αποφασίσει. Φαίνεσαι σκεπτικός.

Α. Μπουμπούκος Γεωργιάδης: Λοιπόν Σπύρο. Δεν μπερδεύτηκα καθόλου. Εξάλλου ο Κώστας τα περιέγραψε ξεκάθαρα. Είναι απλό......................................................................................
Η απάντηση είναι πως, είναι και λογικό άλλωστε, μόνο 3 τόνοι την ημέρα.

Σ. Παπαδόπουλος: Είσαι σίγουρος Άδωνη

Α. Μπουμπούκος Γεωργιάδης: Φυσικά Σπύρο. Αν κάνει και μια απλή διαίρεση το 2000 που είπε ο Κώστας με το 364, βγαίνει 5,49 τόνοι την ημέρα. Αυτό είναι όμως όπως είπε το ενδυνάμη σενάριο, άρα είναι μόνο 3 τόνοι την ημέρα. Άρα επιλέγω την Α ερώτηση.

Σ. Παπαδόπουλος: Πολύ καλά λοιπόν. Ας δούμε την απάντηση. Η αγωνία στα ύψη. Και η απάντηση είναι .................................................................................................................. 3000 τόνοι την ημέρα. Δυστυχώς έχασες.

Α. Μπουμπούκος Γεωργιάδης: Μα δεν είναι δυνατόν. Αποκλείεται να είναι αυτή η απάντηση. Σίγουρα κάνετε λάθος. Το νούμερο που λέτε είναι εξωπραγματικό.........................................................

Σχόλιο Ενεργών Πολιτών Αρναίας: Όπως είδατε και παραπάνω προσπαθήσαμε να σας δώσουμε να καταλάβετε το Θέατρο του Παραλόγου που ζούμε στην χώρα μας. Όλοι αυτοί που φέρανε την χώρα μας σε αυτή την κατάσταση που βρίσκετε σήμερα, όλοι αυτοί στήριξαν και στηρίζουν αυτή την επένδυση. Πάχτας, Τσοχατζόπουλος, Παπακωσταντίνου, Άδωνης, Βορίδης, Σαμαράς και ποιο ακόμη λαμόγιο να πρώτο θυμηθούμε. Όλοι αυτοί λοιπόν με την ανοχή της κοινωνίας, που σας τα πρόβατα κάνει ότι την πουν, ψηφίζει και εκλέγει όλο αυτό το σύστημα. Δείτε λοιπόν το παρακάτω βίντεο από την συγκέντρωση των ΥΠΕΡ μαχων στα μεταλλεία και θα καταλάβετε πως ΌΛΟΙ αυτοί που φτύνουν το μνημόνιο, γλύφουν τις κατουρημένες ποδιές αυτών που μας έφθασαν ΕΔΩ.


Δείτε και τα πρόβατα με τον τσομπάνη να τα κάνει κουμάντο στο μαντρί.

Αξίζει όμως να καθίσετε να δείτε και το ντοκιμαντέρ του Σρόιτερ την Αυτοψία για να δείτε ποιος είναι ο πραγματικός ηθικός αυτουργός όλων αυτών που συμβαίνουν στην περιοχή μας και πως ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Ελληνικός Χρυσός Κώστας Γεωργατζής, σου κάνει το άσπρο σε μαύρο σε χρόνο μηδέν.

Είπαμε ρε Κώστα να το μαζέψεις λίγο. Εσύ το γάμησες...



Στο 54 λεπτό παρακολουθήστε το "Θέατρο του παραλόγου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δεν πρέπει να περιλαμβάνουν βρισιές και να μην είναι γραμμένα με greeklist.

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητούμε τη κατανόηση από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.

Όσα δεν τηρούν τους παραπάνω όρους διαγράφονται.