Του ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Τι συμβαίνει στη Χαλκιδική; Γιατί στον νομό αυτόν μπορεί να συμβεί και το πιο απίθανο στον τομέα των οικονομικών και άλλων σκανδάλων; Πώς συμβαίνει να γίνονται πρωτοσέλιδα, να γίνεται σάλος για υποθέσεις, όπως του Στέγγου, του Πάχτα, του χρυσού, των καταπατήσεων και να μην έχουν ποτέ συνέχεια με παραδειγματικές τιμωρίες; Πώς συμβαίνει και όλα γύρω από τα διαβόητα σκάνδαλα του Πόρτο Καρράς να καταλήγουν σε ένα «καλώς έχει»; Σήμερα οι Στέγγοι έχουν πάρει σχεδόν βραβεία για τις μέχρι σήμερα δραστηριότητές τους. Κατά σύμπτωση, μετέχουν βέβαια και σε πολύ ισχυρά αμερικανικά «φόρα»… Κατά σύμπτωση, επίσης, υπάρχουν πληροφορίες ότι οι Στέγγοι έχουν και πολλά παρασκηνιακά «πάρε δώσε» με μία από τις μέγιστες πολιτικές οικογένειες στη χώρα… Σήμερα ουδείς ψάχνει πώς έπεσε το ελικόπτερο Σινούκ και σκοτώθηκε όλη η ηγεσία του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, ένα Πατριαρχείο κρίσιμο ακόμη και σήμερα. Το Σινούκ είχε τελική κατάληξη στη Μονή Βατοπεδίου και στον Εφραίμ. Το ελικόπτερο, κάποια στιγμή, μπερδεύτηκε και με πιθανή χρησιμοποίησή του στο μοιραίο δρομολόγιο και από τον Πούτιν.
Κατά σύμπτωση, ο Εφραίμ μετέχει σήμερα σε πολύ σοβαρό «κύκλο» στη Ρωσία. Στη Χαλκιδική και στο Άγιο Όρος έχει χυθεί κυριολεκτικά αίμα για να μπορέσουν να εγκατασταθούν εκεί ως υπηρέτες του Θεού μοναχοί (ή πράκτορες ντυμένοι «μοναχοί»…) από διάφορες μεγάλες δυνάμεις. Στο Άγιο Όρος αναζητούσαν πράκτορες διαφόρων κρατών, τον Κάρατζιτς και τον Μπλάντιτς, μεγάλους καταζητούμενους για πολλά χρόνια του δυτικού μπλοκ, το οποίο δεν δίστασε να κάνει πόλεμο επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Υπάρχουν ορισμένοι μοναχοί ή «μοναχοί» που ορκίζονται ότι βράδυ σαν σε ενύπνιο είδαν μοναχούς, οι οποίοι έμοιαζαν πολύ στους δύο καταζητούμενους στη σέρβικη μονή του Αγίου Παντελεήμονα… Ουδέποτε επιβεβαιώθηκε από δυτικούς πράκτορες που έσπευδαν εκεί είτε ως προσκυνητές, είτε ως προπομποί «ασφάλειας» του πρίγκιπα-διαδόχου Καρόλου… Δεν σταμάτησαν ποτέ τα «μουρμουρητά» προς την Ελλάδα ότι καλύπτονται στο Άγιο Όρος οι δύο καταζητούμενοι για το ολοκαύτωμα στη Σρεμπρένιτσα (κυρίως), αλλά αποδείξεις δεν υπήρξαν ποτέ… Λέγεται ότι γι’ αυτό αποφάσισαν καλού κακού να κάψουν έως θεμελίων τη μονή και να παρατηρούν αν θα τρέξουν να διαφύγουν οι καταζητούμενοι… Ουδέν προέκυψε πάντως μετά το κάψιμο, αν και δεν σταμάτησαν τα μουρμουρητά…
Στη Χαλκιδική αναστηλώθηκε και ο Πάχτας, ο οποίος σήμερα είναι δήμαρχος στον Δήμο Αριστοτέλη, εκεί που λέγεται ότι υπάρχουν τα καλύτερα κοιτάσματα. Εκεί κοντά έγιναν και οι «καλύτερες» ανταλλαγές στο σκάνδαλο Βατοπεδίου. Απόκλιση και κέρδος με μία υπογραφή; Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά 206 εκατομμύρια ευρώ!
Η μεθόδευση είχε αρχίσει το 1997 και συνεχίστηκε και από ορισμένους υπουργούς του Κώστα Καραμανλή μετά το 2004. Μάλιστα, όπως θα διαβάσετε σήμερα σε αποκαλυπτικό έγγραφο της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου, μπήκε με «γλυκό» τρόπο στις ανταλλαγές και ο οργανισμός του 2004 της περίφημης Γιάννας Αγγελοπούλου. Αθώα, όμως, και με τον εξής τρόπο: ένα κτήριο που είχε ενταχθεί στο 2004 και δεν πρόκαναν να το κατασκευάσουν, το προχώρησαν το 2003 με προοπτική ρητή και έγγραφη να παραδοθεί ΜΕΤΑ την Ολυμπιάδα. Γιατί τότε μπήκε, αφού δεν θα εκπλήρωνε τον σκοπό του, δηλαδή τη φιλοξενία αθλητών στην Ολυμπιάδα; Και πώς δέχτηκε η Γιάννα να φουσκώσει ο λογαριασμός με τέτοια κατασκευή;
Είναι το περίφημο κτήριο που θα στέγαζε το υπουργείο Απασχόλησης και σκανδαλωδώς δόθηκε σε ανταλλαγή για «μουσείο του Βατοπεδίου» με τελική κατάληξη να πάει γραμμή για ιδιωτικό νοσοκομείο… Είναι το κτήριο με τη δωρεά-μίζα των 9 εκατομμυρίων ευρώ. Όλως συμπτωματικώς τεράστια δάνεια έδινε στον Εφραίμ που θα έκανε το νοσοκομείο ο επιχειρηματίας Βγενόπουλος με την τράπεζά του.
Στη Χαλκιδική εξελέγη βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία αρχικά ένας παπάς, ο οποίος διαφήμιζε την άριστη σχέση του με το Βατοπέδι και τον Εφραίμ… Τώρα έχει εκλεγεί βουλευτής κάποιος Καρανάσιος, ο οποίος έχει παραπεμθεί σε δίκη για σοβαρό αδίκημα και, παρά την εντολή Σαμαρά να είναι όλα και όλοι άψογοι από κάθε κατηγορία, ουδείς έπιασε από το αφτί τον εν λόγω βουλευτή να του πει: «Πιστεύουμε στην αθωότητά σου, αλλά μέχρι να αποδειχθεί στο δικαστήριο πάρε δρόμο από τη Βουλή και άσε στην άκρη τα επιχειρήματα του τύπου ‘‘με εξέλεξε ο λαός’’, γιατί ο πολιτικός έχει τεκμήριο ενοχής και όχι αθωότητας, όπως ο λαός». Αν ήταν στην Αμερική, στη Βρετανία, στη Γερμανία, στη Γαλλία και αλλού θα τον είχαν ήδη εξαναγκάσει σε παραίτηση.
Τούτων δοθέντων δεν μας ξενίζουν τα απίθανα και θεωρούμε ότι λόγω της ιδιότυπης «ομερτά» που επικρατεί στη Χαλκιδική, σε συνδυασμό με τις τρομερές πιέσεις ξένων κρατών, όλα θα κουκουλωθούν.
Σήμερα αποκαλύπτουμε εγγράφως την αρπαχτή των 200 εκατομμυρίων ευρώ με μία υπογραφή. Αυτό προκύπτει από επίσημο πόρισμα που συνέταξαν οι οικονομικοί επιθεωρητές Βαγγέλης Πασσάς, Τζένη Τετώρου και Δανιήλ Ζελομοσίδης. Πώς έγινε αυτό; Βάφτισαν τυφλή, δηλαδή μακριά από τη θάλασσα, μια έκταση ανταλλαγής και έτσι ο αμαρτωλός ΣΟΕ την εξετίμησε σε αξία ενός εκατομμυρίου ευρώ, ενώ στο πόρισμα αναφέρεται ότι η αξία της είναι 208 εκατομμύρια ευρώ.
Βουλευτής εκείνη την εποχή ήταν και ο Γιώργος Βαγιωνάς που κυνήγησε το σκάνδαλο μαζί με τον πρώην βουλευτή, Αθηναίο Φλωρίνη. Τους έφαγε η μαρμάγκα. Νομάρχης την εποχή της αθλιότητας του ΣΟΕ, αλλά προφανώς αναρμόδιος εντελώς για να αναμειχθεί, ήταν ο Αστέρης Ζωγράφος, ο οποίος στο περασμένο φύλλο μάς έγραψε για πολιτικούς και αυτοδιοικητικούς με εκατομμύρια ευρώ σε μετρητά που δεν δικαιολογούνται στο «πόθεν»… Τον περιμένουμε για περισσότερα στοιχεία ή περιμένουμε τον εισαγγελέα να αρχίσει την οφειλόμενη έρευνα…
Από το ΠΑΣΟΚ ο βουλευτής Γιάννης Δριβελέγκας και ο πρώην Αργύρης Λαφαζάνης κυνήγησαν το σκάνδαλο Βατοπεδίου. Στη Χαλκιδική επικρατεί άκρα του τάφου σιωπή και γύρω από το μέγα θέμα του χρυσού. Πολλά ηχηρά ονόματα προσπάθησαν μέσω μονών να βάλουν πόδι και χέρι σε τεράστιες εκτάσεις κάτω από τις οποίες ξεπηδά σε κάθε πλημμύρα και χρυσός.
Κατά καιρούς τεράστιες δασικές εκτάσεις δόθηκαν σε συγκεκριμένα επιχειρηματικά και δημοσιογραφικά συμφέροντα με χρήματα που δεν δικαιολογούνταν, από τα οποία το κέρδος που προέκυψε ήταν όχι διπλάσιο, τριπλάσιο ή δεκαπλάσιο, αλλά… 40 φορές πάνω! Μόλις πρόσφατα, το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο συνέταξε πόρισμα-καταπέλτη για τον τριτοκοσμικό λατινοαμερικάνικης τεχνοτροπίας τρόπο με τον οποίο προωθούν την εκμετάλλευση του χρυσού και άλλων κοιτασμάτων στην περιοχή. Το πόρισμα-καταπέλτης εύκολα μπορούν να το βρουν τα ΜΜΕ, ιδιαίτερα τα μεγάλα, αλλά το… ξεχνούν, γιατί τα συμφέροντα είναι τεράστια και στον χώρο τους.
Το πόρισμα αυτό έφτασε στα χέρια μας και θα δημοσιευτεί με τη σειρά του στην έρευνα που ξεκινήσαμε εδώ και έναν μήνα γύρω από τα τεράστια συμφέροντα που συγκρούονται στον εξαιρετικής σημασίας νομό της Χαλκιδικής. Ιδού το κείμενο των επιθεωρητών με την αρπαχτή των 200 εκατομμυρίων:
Μια ένδειξη του άθλιου τρόπου με τον οποίο δουλεύει η κρατική μας μηχανή στην προετοιμασία, στην εκτέλεση ή στο κουκούλωμα σκανδάλων είναι το εισηγητικό σημείωμα της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου για το σκάνδαλο Βατοπεδίου, η μεγαλύτερη αρπαχτή του οποίου έγινε στη Χαλκιδική. Δείτε ένα μέρος αυτού του σημειώματος που αποκαλύπτεται για πρώτη φορά:
ΚΕΔ
ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΕΚΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ
1. Ιστορικό
1.1. Η Λίμνη Βιστωνίδα βρίσκεται στα νότια όρια του Ν. Ξάνθης και απέχει από την πόλη της Ξάνθης περίπου 27 χιλιόμετρα. Τμήμα της λίμνης (το μεγαλύτερο) εμπίπτει εντός του Ν. Ροδόπης ενώ το μικρότερο εμπίπτει εντός του Ν. Ξάνθης. Το εμβαδόν της λίμνης είναι 45.000 περίπου στρέμματα ενώ των παραλιμνίων εκτάσεων είναι περίπου 25.000 στρέμματα.
Η λίμνη με τις παραλίμνιες εκτάσεις περιήλθαν στη Μονή από αμνημονεύτων χρόνων αναγομένων γραπτώς από του έτους 1080. Η Μονή παρέμεινε κυρία των εκτάσεων αυτών κατά τη Βυζαντινή και μεταβυζαντινή περίοδο.
1.2. Μετά από την απελευθέρωση της Θράκης το 1920 η κυριότητα των εκτάσεων αυτών (λιμναίων και παραλιμνίων) αμφισβητήθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο με συνέπεια το τελευταίο να προβεί στη διανομή τμημάτων των παραλιμνίων εκτάσεων σε ακτήμονες καλλιεργητές καθώς επίσης και στην ανάθεση εκμετάλλευσης της λίμνης σε αλιείς της περιοχής για την τόνωση της οικονομικής κατάστασης της τοπικής κοινωνίας.
1.3. Ύστερα από δικαστικό αγώνα που διεξήγαγε η Μονή κατά του Δημοσίου εξεδόθησαν οι υπ’ αριθμούς 17/18.7.2002, 46/28.11.2002 και 26/20.5.2004 γνωμοδοτήσεις του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Δημοσίων Κτημάτων με τις οποίες αναγνωρίστηκε η κυριότητα της Μονής επί των ανωτέρω εκτάσεων.
Οι ως άνω γνωμοδοτήσεις έγιναν δεκτές από τον Υπουργό Οικονομικών με τις υπ’ αριθμούς 1064538/5928/Α0010/5.8.2002, 1051266/10611/Α0010/4.6.2003 και 1046300/3944/Α0010/ 7.6.2004 αντίστοιχες Υπουργικές Αποφάσεις.
Στη συνέχεια, το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους με την υπ’ αριθμό 15/9.12.2004 γνωμοδότηση του αποδέχθηκε ως ορθές τις ως άνω αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών και ορίζει ότι «ουδέν όργανο του δικαιούται να αμφισβητήσει την κυριότητα της Ιεράς Μονής έναντι του Δημοσίου…».
1.4. Προς υλοποίηση της ανωτέρω υπ’ αριθμό 15/9.12.2004 γνωμοδότησης του Νομικού
Συμβουλίου του Κράτους εκδόθηκε η υπ’ αριθμό Α.Π. 3822/25.1.2005 Υπουργική Απόφαση
του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων με την οποία ανατέθηκε στην Κ.Ε.Δ. η
διαδικασία ανταλλαγής των παραλιμνίων εκτάσεων, επιφανείας 25.000 στρεμμάτων,
κυριότητας Ι.Μ.Μ.Β. με διαθέσιμα ακίνητα του ιδίου Υπουργείου.
Με βάση την Υπουργική αυτή απόφαση η Κ.Ε.Δ. ανέλαβε και ολοκλήρωσε τις ανταλλαγές του μεγαλυτέρου τμήματος των παραλιμνίων εκτάσεων της Μονής με ακίνητα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης με την υπογραφή των υπ’ αριθμούς 2195/21.12.2005, 2196/21.12.2005 και 2335/12.4.2006 συμβολαίων της συμβολαιογράφου Αθηνών Αικ. Βουλγαράκη-Πελέκη.
Προκειμένου το Δημόσιο να παρέμβει και να ασκήσει συνολική αγροτική, τουριστική και περιβαλλοντική πολιτική στην περιοχή θα έπρεπε το Δημόσιο να καταστεί κύριο συνολικά τόσο των παραλιμνίων εκτάσεων όσο και της λίμνης Βιστωνίδας και για να γίνει αυτό θα έπρεπε να ανταλλαγούν οι εκτάσεις αυτές που ανήκαν στην Ι.Μ.Μ.Β. με διαθέσιμα ακίνητα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Για το σκοπό αυτόν εκδόθηκε η υπ’ αριθμό 16651/26.07.2006 Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομίας και Οικονομικών με την οποία ανατέθηκε στην Κ.Ε.Δ. η διαδικασία της υπόψη ανταλλαγής.
Στην υπόψη Κ.Υ.Α. προβλέπεται να υποβληθούν στην Κ.Ε.Δ. ΑΕ από τη Διεύθυνση Πολιτικής Γης του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων πίνακες διαθέσιμων ακινήτων προς ανταλλαγή εκτός των Νομών Ροδόπης και Ξάνθης, τα οποία προηγουμένως θα έχουν εγκριθεί από τον Γενικό Γραμματέα του ιδίου Υπουργείου. Επίσης για την ανταλλαγή ως αξία των ανταλλασσομένων ακινήτων θα ληφθεί η εκτίμηση του Σ.Ο.Ε.
1.5. Με βάση την εκτίμηση του Σ.Ο.Ε., η λίμνη και οι παραλίμνιες εκτάσεις εκτιμήθηκαν συνολικά στο ποσόν των (46.860.000. + 23.500.000) = 67.036.000 Ευρώ, εκ των οποίων 23.500.000 Ευρώ αφορούσαν στην εκτίμηση της αξίας των παραλιμνίων εκτάσεων.
2. Διαδικασία απόκτησης από το Ελληνικό Δημόσιο
2.1. Με το δεδομένο ότι το Ελληνικό Δημόσιο αναγνώρισε την κυριότητα της Μονής επί των λιμναίων και παραλιμνίων εκτάσεων της λίμνης Βιστωνίδας θα έπρεπε αυτές να αποδοθούν ελεύθερες προς διαχείριση στην Ι.Μ.Μ.Β., διαδικασία που προϋπόθετε την αποβολή των ακτημόνων καλλιεργητών στους οποίους διανεμήθηκαν οι εκτάσεις αυτές και οι οποίοι καλλιεργούσαν και καλλιεργούν τις εκτάσεις αυτές. Προκειμένου να αποφευχθεί το κοινωνικό πρόβλημα, που θα συνεπάγονταν οι πράξεις αποβολής, διερευνήθηκε η δυνατότητα αγοράς, απαλλοτρίωσης και ανταλλαγής με άλλες εκτάσεις του Δημοσίου, δεδομένης δε της οικονομικής στενότητας του Δημοσίου, ως πλέον συμφέρουσα λύση επελέγη αυτή της ανταλλαγής.
2.2. Η διαδικασία επιλογής των προς διάθεση ακινήτων αρμοδιότητας Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, τα οποία θα ανταλλάσσονταν με τις προαναφερθείσες εκτάσεις της Ι.Μ.Μ.Β. αναπτύχθηκε ανωτέρω στην παράγραφο 1.4.
2.3. Η ανάθεση στην Κ.Ε.Δ. της διαδικασίας ανταλλαγής με βάση τις προαναφερθείσες Υπουργικές Αποφάσεις προβλέπεται από το άρθρο 2 παρ. δ του Ιδρυτικού της Νόμου 973/79.
3. Το κτίριο στους Θρακομακεδόνες
3.1. Το κτιριακό συγκρότημα στους Θρακομακεδόνες αποτελείται από τα Ο.Τ.1&2 εμβαδών 20.664,06 τ.μ. και 19.785,20 τ.μ., επί των οποίων έχουν αναγερθεί έξη (6) και επτά (7) κτίρια αντίστοιχα με συνολική πραγματοποιηθείσα δόμηση 12.681,70 τ.μ. και 10.865,41 τ.μ. αντίστοιχα.
3.2. Η ανέγερση του συγκροτήματος αποφασίστηκε αρχικά με την κήρυξη αναγκαστικής απαλλοτρίωσης (Κ.Υ.Α. 1111495/11703/0010/07.12.1999 – Φ.Ε.Κ.885/09.12.1999) έκτασης 1.240.220 τ.μ. στην περιοχή «Λεκάνες» στη θέση «Πάτημα Δήμογλη» του Δήμου Αχαρνών, προκειμένου να δημιουργηθεί το Ολυμπιακό Χωριό και οι συνοδευτικές του εγκαταστάσεις.
3.3. Στην 31/28.01.2002 συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής Σχεδιασμού Ολυμπιακής Προετοιμασίας, αποφασίστηκε στα παραπάνω Ο.Τ.1&2 να αναγερθεί κτιριακό συγκρότημα, που κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων τμήμα του θα λειτουργούσε ως χώρος για τη διαπίστευση των αθλητών, ενώ μεταολυμπιακά θα στέγαζε τις κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
3.4. Στις 27.05.2002 υπογράφηκε Μνημόνιο Συνεργασίας σύμφωνα με το οποίο:
• η ΟΕΟΑ ΑΘΗΝΑ 2004 ΑΕ ανέλαβε τη σύνταξη της μελέτης εφαρμογής και των τευχών δημοπράτησης του κτιρίου,
• η ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ 2004 ΑΕ ενεργώντας ως Προϊσταμένη Αρχή, Αναθέτουσα Αρχή και Διευθύνουσα Υπηρεσία ανέλαβε τη δημοπράτηση και την υλοποίηση / επίβλεψη του έργου, και
• η ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΕ ως Κύριος του Έργου ανέλαβε τη μοναδική υποχρέωση να συνάψει δάνειο ύψους 56.100.000 Ευρώ με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου και να καταθέσει για την αγορά των οικοπέδων, τις αμοιβές των μελετητών, τη δαπάνη κατασκευής του έργου, τις αμοιβές επίβλεψης, τις αμοιβές διαχείρισης της σύμβασης του έργου, κ.λπ. (Φ.Ε.Κ.18 Β΄ 714.01.2003).
3.5. Η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου υπογράφηκε στις 11.02.2003 και η συνολική προθεσμία περαίωσής του ήταν 29 μήνες (10.06.2005). Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2005.
3.6. Για τη χρηματοδότηση του έργου, ήτοι την δαπάνη αγοράς του οικοπέδου και την κατασκευή του κτιρίου του, συνήφθη τον Απρίλιο του 2003 δανειακή σύμβαση μεταξύ της Κ.Ε.Δ. και της Εμπορικής Τράπεζας συνολικού ύψους 56.100.000 Ευρώ. Για τη σύναψη του δανείου έχει χορηγηθεί η έγκριση των αρμόδιων Υπουργών Οικονομίας & Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και για το συνολικό ποσόν του δανείου έχει παρασχεθεί η εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου.
Το ποσόν που καταβλήθηκε από την Κ.Ε.Δ. για την αγορά του οικοπέδου ανέρχεται στο ποσόν των 12.707.540 Ευρώ, ενώ η αρχική σύμβαση κατασκευής των κτιρίων ανέρχεται στο ποσόν των 28.005.456 Ευρώ, πλέον ο ΦΠΑ. Τα απρόβλεπτα, οι αναθεωρήσεις της αρχικής σύμβασης του έργου και οι συμπληρωματικές συμβάσεις που αφορούσαν σε εργασίες Ολυμπιακής χρήσης, λειτουργίας και συντήρησης, καθώς επίσης και το κόστος εργασιών μετατροπής σε κτίριο γραφείων ανήλθαν στο ποσό των 3.936.014 Ευρώ, πλέον ο ΦΠΑ. Η προμήθεια της ΚΕΔ ΑΕ για τη διαχείριση της σύμβασης ανήλθε σε 1.194.044 Ευρώ, πλέον ο ΦΠΑ, η αμοιβή της ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ ΑΕ για την επίβλεψη και την πιστοποίηση του έργου ανήλθε σε 2.695.885 Ευρώ, πλέον ο ΦΠΑ, ενώ τα διάφορα έξοδα (έξοδα συμβολαίου αγοράς οικοπέδου, δαπάνες δημοσίευσης, κ.λπ.) ανήλθαν σε 238.517 Ευρώ.
3.7. Η Κ.Ε.Δ. ΑΕ έχει ολοκληρώσει από τον Μάρτιο του 2007 το Στρατηγικό Σχέδιο του Προγράμματος Στέγασης των Υπηρεσιών του Δημοσίου συνολικού προϋπολογισμού 2,6 δισ. Ευρώ που περιλαμβάνει 248 έργα όλων σχεδόν των Υπουργείων. Οι κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Προστασίας προβλεπόταν, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, να μεταστεγαστούν στο κτίριο του Ολυμπιακού Χωρίου. Το συγκεκριμένο κτίριο είχε εξεταστεί στη φάση του Στρατηγικού Σχεδιασμού από χρηματοοικονομικής άποψης και είχε επιλεγεί να διατεθεί στην αγορά με την μέθοδο της πώλησης και επαναμίσθωσης, εφ’ όσον υπάρχει χρήστης του Δημοσίου Τομέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δεν πρέπει να περιλαμβάνουν βρισιές και να μην είναι γραμμένα με greeklist.
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητούμε τη κατανόηση από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.
Όσα δεν τηρούν τους παραπάνω όρους διαγράφονται.